Veelgestelde vragen
Als ik een programma aanschaf, met wie heb ik dan contact?
Alle kennismakingsgesprekken, coachingsessies en tussentijds contact via mail en/of whatsapp heb je met Zanne Kortleven zelf. Zij is de founder van Expressure en opgeleid als coach.
Als ik een programma aanschaf, hoe kan ik naast mijn eerste coachingsessie de volgende coachingsessies inplannen?
Na je eerste coachingsessie krijg je een mail met een vouchercode. Met deze voucher kan je na je eerste coachingsessie via de website gratis je volgende coachingsessie inplannen. Telkens wanneer de eerstvolgende coachingsessie heeft plaatsgevonden, ontvang je een nieuwe vouchercode die je eenmalig kan verzilveren voor de volgende sessie.
Je programma’s spreken mij aan, maar ik heb liever live contact. Is dit mogelijk?
Wanneer je een programma boekt via de website is dit hoofdzakelijk virtueel. Heb je voorkeur voor een live traject, plan dan een gratis kennismakingsgesprek met mij in. Samen kijken we naar je behoeften en indien gewenst maak ik een traject op maat voor jou!
Kan ik ook in termijnen betalen?
Expressure gelooft in aandacht en zorg voor jezelf. Investeren in je eigen mentale gezondheid is nooit een verkeerde keuze. Wij begrijpen dat niet iedereen in staat is grote bedragen in één keer te betalen. Het is daarom zeker mogelijk om in termijnen te betalen. Als je dat wenst, neem dan persoonlijk contact op via: zanne.kortleven@expressure.nl
Hebben jullie cadeaukaarten?
Hoe gaaf is het om een beetje zelfzorg aan iemand cadeau te doen? Wij hebben mooie cadeaukaarten, die je met het bedrag dat jij voor ogen hebt, cadeau kunt doen. Als je het leuk vindt kunnen wij er een mooi pakketje van maken, inclusief een persoonlijke kaart en een duurzaam notitieboek van kurk.
Ik ben onverwachts verhinderd. Kan ik mijn coachingsessie wijzigen?
Tot 48 uur voor de afspraak kan je je afspraak gratis wijzigen. Is er sprake van overmacht en heb je eigenlijk binnen 48 uur een afspraak, neem dan even persoonlijk contact op. We bekijken dan samen of ik iets voor je kan betekenen.
Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?
Je kunt je afspraak tot 48 uur van te voren eenvoudig wijzigen of annuleren door mij een mail te sturen. Samen kijken we indien gewenst naar een mogelijke nieuwe datum.

Ik heb mij ingeschreven voor een training, maar ik kan toch niet deelnemen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Binnen 14 dagen na je aankoop, kan je de inschrijving gratis annuleren. Je krijgt dan het volledige bedrag terug. Wanneer er sprake is van overmacht, zoals benoemd in de algemene voorwaarden, kan je in de volgende gevallen een gedeelte van het aankoopbedrag terugkrijgen:
- Drie maanden voor aanvang van het programma: terugbetaling van 50% van deelnamekosten of deelname op een nieuwe datum.
- Twee maanden voor aanvang van het programma: terugbetaling van 25% van deelnamekosten of deelname op een nieuwe datum.
- Binnen 6 weken voor aanvang van het programma: er worden geen deelnamekosten terugbetaald.
Ik heb interesse in een samenwerking. Hoe kan ik je benaderen?
Allereerst, wat leuk dat je interesse hebt in een samenwerking. Ik vind het altijd ontzettend leuk om met andere ondernemers te verbinden. Neem gerust contact met mij op en we bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
staat je vraag er niet tussen?
CONTACT MIJ

Contact
Expressure
Vaartweg, Vlaardingen
Tel: 0655775955
M: zanne.kortleven@expressure.nl